Angst- en paniekklachten kunnen je vertrouwen in je lichaam wegnemen. Door rustig onder begeleiding (weer) in beweging te komen krijg jij het vertrouwen in je lichaam weer terug. Het sporten helpt om spierspanning te verlagen, je af te leiden van je zorgen en stresshormonen te verminderen. De oefeningen ontwikkelen wij zorgvuldig om jou vooruit te helpen. Neem contact op met ons om samen naar de mogelijkheden te kijken.

Oefeningen gericht op vaardigheden

Fysiek

We kijken naar verschillende fysieke vaardigheden: de houding, ademhaling, spierkracht, flexibiliteit, snelheid en uithoudingsvermogen.

Cognitief

Cognitieve vaardigheden zitten in het brein, zoals concentratie, geheugen, planning, aandacht en zelfsturend vermogen.

Emotioneel

Zelfvertrouwen, plezier, omgaan met tegenslag en doorzettingsvermogen zijn voorbeelden van emotionele vaardigheden.

Neem contact met ons op


Succesverhalen

Leren genieten

Het was voor mij een leermoment dat ik niet constant meer moet willen, maar dat momenten van ontspanning en genieten van je prestaties ook belangrijke momenten zijn in een training.

Lees meer
- Rowan

Klein jeugdtrauma

De oefenobjecten deden terugdenken aan de wandrekken op de basisschool waarop je afgrijselijke toeren moest uithalen. Nu, dertig jaar later, heb ik een klein jeugdtrauma overwonnen.

Lees meer
- Paul

Durven te zitten

De tranen stonden soms nabij, maar van Jelle kreeg ik veel steun. Dat had ik nodig en gaf mij een goed gevoel. Het is ongelooflijk wat we allemaal hebben meegemaakt.

Lees meer...
- Suzanne

Zij gingen u voor

©2018 SPAT verandert | KvK: 61495980 | BTW: NL854366933B01